Kerst & Oud en Nieuw

1 januari 2014 - Waterloo, Australië

Hallo allemaal,

Als update willen wij graag ons kerst en oud&nieuw met jullie delen in dit reisverslagje. Allereerst willen wij natuurlijk, beetje laat, iedereen alsnog/alweer prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar wensen.

Kerst
In tegenstelling tot Europa was de temperatuur zeer hoog tijdens de kerstperiode, in ons T-shirt genoten wij dan ook van Sydney's kerst. Helaas kregen wij niet dezelfde kerstgedachte door het weer zoals in Nederland, maar wel heeft Sydney er alles aan gedaan om de kerstgedachte erin te houden. Vele straten en bekende gebieden waren met kerstmannetjes en sneeuwvlokjes uitgerust, mooie shows waren geprojecteerd op kerken en een vuurwerkshow werd gehouden in Darling Harbour.

New Years Eve
Oud en nieuw is jaarlijks iets bekends in Sydney, ondanks het 14 uur wachten en alle toeristen vanuit alle werelddelen, mochten wij de vuurwerkshow vanaf een mooi punt bekijken. Aangezien wij, als Nederlanders, redelijk lang zijn, keken wij ook bijna iedereen heen. Het was een geweldig en warm oud en nieuw.

Iedereen nog bedankt voor alle kerst- en oud&nieuw- wensen.
Geniet van de foto's en video's!

Groetjes Sanne en Nick

1. Jan Jaspers:
    1 januari 2014
    Dat hebben ze wel mooi gedaan daar he, en er waren een heleboel mensen met jullie samen, begreep ik
    Dat zal een mooie ervaring zijn geweest.
    Heel veel geluk in het nieuwe jaar op jullie avonturenreis, spreek je gauw hoop ik.
  2. Stephanie:
    1 januari 2014
    Lieve Nick en Sanne,
    Ook van ons een gelukkig nieuwjaar!!
    Liefs, Martien en Stephanie
  3. Thilly Jaspers:
    8 januari 2014
    Hoi Sanne en Nick,
    Ik heb de link van Jan gekregen want ik vind het leuk om op de hoogte te blijven van jullie wel en wee. Alsnog een goed 2014 toegewenst. Ook de groeten van Coen en Floris,
    groet, Thilly